All I Have To Do Is Dream

Blev satans himla sugen på att åka o dansaaaaa.. För att nu sitter jag här, för mig själv, och har flötat morötter o dip och lyssnat på en himla massa gammal rockabilly och dyligt. Och nu är det dags att tänka på refrängen.. Men först diska och plocka iordning!
Och hur gick det med min diét ?
Vi tröttnade.. efter två dagar. Och vi är ju inte riktigt så jädrans överviktiga så att vi inte kan röra på vårat fläsk och äta normalt xD 
Så jag ska skaffa mig ett simkort nån dag bort igenom... Och börja träna. Men med vem berättar jag inte än! Om det blir nåt med det så att säga. Är ju inte särskillt roligt att träna själv faktist, om jag ska vara ärlig ^^
Och sen ska jag bli skitsnygg med smal midja och stor byst och fina höfter! O springa runt i tighta klänningar, högklackat och åka amerikanare! Det ni, det kommer aldrig att hända, men man får ju ha visioner. Faktiskt.
Godnatt! ^^

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha, det gick inte så bra med Shapy eller? ;)

2012-02-11 @ 17:10:05
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Haha oh ja, min katt är en diva! ;)

2012-02-12 @ 16:53:17
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Haha preciiiis vår käre gamle kvarn.....

2012-02-21 @ 19:49:05
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0