Ädelost o mögelost o fetaost o herrgårdsost o prästost o ännu mera ost, fast godis är gott :)



Hej hej idag igen!
Nu sitter jag här igen o kollar på film; happy endings, som ska vara en komedi. Fast jag tycker dock inte att den är det. Den är inte särskillt rolig, bara patetisk. Och inte lika snuskig som titeln låter. Haha.
.
Se så kreativ jag kan vara ibland :) tog maaaaassa bilder på mitt godis innan jag åt det ^^
Hade glömt hur goda tuttifrutti-kulorna var!
Jaja.
.
Idag har jag bara varit på jobbet med mina störda arbetskollegor som det så fint heter. Imorgon åker Sebblon ner till Borås eftersom han har varit ledig sen i fredags, till nu på fredag. Han börjar nog bli lite rastlös stackarn ^^
Såå då har jag lägenheten heeeeelt för mig själv i några dar! Hur ska det gå xD haha. Nej men den kommer vara lika fin när han kommer hem som när han åker. Typ.  Och precis som igår så håller jag på att kissa ner mig. Men det går nog över.
Så nu vet ni hur min dag varit.. Så hejdå med er, nu ska jag kissa! :)
.
.

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0