ARK ARK ARKKKKKK

Jaa hallå ja mina goda vänner! :)
.
Jobbat idag, har varit lika kul som vanligt :) Och efter det skulle jag gå ner till Telia butiken o hämta min telefon, men klockan han bli för mkt så det han stänga innan vi kom dit.. Så istället åkte vi visst ut till Nett on Net och råkade få med oss TVÅ telefoner hem.... (A) Och jag behövde inte betala en krona! Fyfan så bortskämd jag är ^^  MEN. Jag kommer självklart ge honom pengar när lönen kommer in.. Får dock ingen stor lön denna månad så jag får dela upp betalningen på 3 månader ;D haha gu så snäll han är min karl!
Så nu håller vi på o fiffilurar båda två med våra lurar. Och jag har redan klantat mig.. Fick skit under skyddsplasten som inte går att få bort x) smidigt.... Men men. Kul! :D Nu ska jag återgå till min ark ^^ Och jaaaa jag vet att det inte stavas med "K", utan med "C". Men det låter bättre med ett "K" ^^ 
.
Hej med er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha minsann ;) hoppas du blir nöjd med den nu då! Så det inte är samma skit som din förra! :)

2012-01-23 @ 22:07:04
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0