Dirtytalk! ;)

Det är ju fasen inte klokt hur en männska kan vara så himla snygg! Som jag :D
.
Hallå hallå gott folk!
Det är mycket viktigt med bra självförtroende har jag hört. Bra för själen.
.
Idag har jag jobbat skiten hur mig och imorrn är jag äntligen klar med de där nedrans trekanterna! Så himla underbart!!
Fick åka till NetonNet idag igen för o köpa nya hörlurar, nu igen. De andra gick sönder trots att jag inte rört dom? 
Idag fick det bli ett par röd-rosa som kostade hela 100 rikstaler! Inte billigt inte! Haha snåla jag.. De borde ju vara lite lite bättre än de förra, som bara kostade 50 kr. Men vi får väl se.
Efter det när jag kom hem tog jag mig i örat och sa: Nu får jag bannemig köra ett pass på Shapy.se. Usch det var inte alls jobbigt.. -.- Märks att man inte har gymnastik minst en dag i veckan längre..
Tur att jag har Cindy som också hålls med detta, så vi kan pusha varandra. Annars lär jag ju skita i det.
Efter det så gick Sebblano och jag en långpromenad med, stackars mig. Men det var väldigt skönt och jag känner mig för en gångs skull utvilad på riktigt.
Sen lagade vi mat, jag fick äntligen min köttfärssås! Som jag faktist fick laga nästan helt själv. Mumsfilibabba :)
.
Men nu ska jag väl göra mig iordning lite, ta en snabbdusch xD Tur att grannarna är döva så de inte hör när vattnet spolar (A)
Jaja, det var det. 
PÅ återseende gullhönor!

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0