Ett problem här och ett problem där.. O lite däär...

Hejsan!
Ja dagen började ju inte så bra idag vill jag väl inte påstå. Blev påbackad i en bilkö av en taxi, som i sin tur höll på att bli påbackad av en plogbil... Så allt är den där jävla plogbilens fel! Fast hade jag bara åkt hemifrån vid 6 som jag brukar, istället för halv 7, så hade det aldrig hänt!
Aja, skadan är inte så stor. Mitt ena framlyse krossades bara och listen som sitter under :( Så det är iallafall anmält till mitt försäkringsbolag, och taxigubben ville att vi skulle setts ikväll för att se på skadorna och skriva papper? Men han sköt visst upp det till imorrn.
Så Sebbe fick hjälpa mig över telefon med försäkringskruxet, tack så hemskt mkt för det Älskling :) <3
.
Men nu är han i Borås hos sin far o fixar lite. Stannar som sagt där i några dagar, max till torsdag för på fredag ska han jobba.. Så vad i hela friden ska jag sysselsätta mig med? En sak vet jag att jag iallafall ska duscha, sen ska jag se om det finns något ätbart i frysen eller om jag blir tvungen att handla.
Japp japp så är det med det.
.
Och jag MÅSTE fanimig skaffa en ny telefunk snarast! Det går inte att göra nånting med den snart för jag måste nästan alltid starta om den om den har varit i låst läge och jag ska låsa upp den. Alla ikoner är borta och det går inte att komma in på menyn.. Ja den är bokstavligt talat död i 5 min.. Vi försökte återställa den häromdagen men den ville verkligen inte. Gick halvvägs och sen var det bara helt stopp, den bara laggade ihop. Borde lämna in den men det gör jag inte.. Varför? Det vet jag inte. Känns inte som de kan göra mer än jag kan utan att det skulle kosta massa pengar, så då känns det som jag lika gärna kan köpa ny.
Så nu har jag verkligen blivit sugen på en Iphone faktist. Antingen 4:n eller 4 s. S:en är ju lite dyr, men kollade på tradera, och där finns det helt nya för max 5000. Men jag vet inte om jag vågar beställa därifrån :/  känns lite unsafe faktist. Men vi får see vi får see.. Jag ska ju åka till Ullared i februari med Malin och Linn så telefonen får nog vänta till efter det :)
.
Jaja, hej med er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fast du har ju garanti på telefonen i ett år så då kan du ju visst lämna in den utan att det kostar pengar. Lämnar du in den 3 gånget brukar man dessutom få en ny :p så jag tror inte att det är onödigt att göra det ;)

Och är du sugen på iPhone kan du ju kolla in min och se hur den funkar och så! :) skulle dock inte beställa från tradera om jag vore dig ;)

2012-01-10 @ 17:53:07
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Ja men går de så långt att du får en ny kanske du får använda pengarna som delbetalning till en annan? Jag vet inte men har du tur så kanske! ;)

Du bör iallafall lämna in den och se vad de säger!



Haha det tycker jag absolut att du ska! Alternativet till iphone är ju samsung galaxy sII, du kan ju ta ett kik på den också! ;)

Nej och så kanske du får en som inte går att installera på svenska eller så får du inte ens någon! Tradera kan man inte alltid lita på! :P

2012-01-10 @ 20:22:06
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Det tycker jag absolut att du ska! Pass på innan telefonen blir 1 år! ;)

Haha precis, vad skulle du göra utan mig och mina goda råd? Haha ;)

2012-01-11 @ 08:52:10
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Framsteg! ;)

Haha ja, du borde lämna in den ändå. Medan du kan det gratis är det ju bara att passa på!

Heheeheheheheheeheh :D

2012-01-11 @ 18:37:48
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0