Lyckan, Kärleken Och Meningen Med Livet

Godmorgon kära små hjärtegull.
.
Har varit vaken sen Sebastians väckarklocka ringde, 05:15. Försökte somna om, men förgäves. Så jag la mig i soffan och mös och tänkte att  det kanske skulle vara lättare att somna där, men icke. Så det fick bli att slå på denna film, Lyckan kärleken och meningen med livet, och nu är den slut och den var superbra! Blev otroligt sugen på att resa iväg till Italien och Bali, för om det är så fint som det var i filmen, ja då skulle jag gärna bosätta mig där resten av mitt liv. (Fast så ät det ju aldrig)
.
Jahopp, vad ska jag sysselsätta mig med idag måntro? Till att börja med ska jag nog äta frukost. Sen kan det nog bli en liten promenix nu när jag äntligen fått mina gymnastikskor som mamma hittade i en påse långt inne i garderoben.
.
Igår åkte jag hem till skogen och fixade bilen. Rolf (min låtsaspappa) hade faktist ett helt lyse till rätt sida undangömt, dock ingen blinkers men det är nog inte svårt att fixa. Vi bytte olja och filter med, som jag skulle gjort för 1000 mil sedan ^^ Så nu går bilen som en klocka! Fast jag är ändå sugen på en ny. Jag har dock inte riktigt bestämt mig än. Dom bilarna jag vill ha är ju väldigt dyra allt som allt. Men jag vill inte ha en liten bil trots att den är soppasnål. De flesta soppasnåla bilarna är ju faktist inte särskillt fina... Men men. Långt kvar till jag måste bestämma mig för en ny, förhoppningsvis.
.
När jag tillslut kom hem hit så gjorde vi pizza :) mmm så gott det blev, och så tittade vi på filmen Johnny English Reborn.. Tror jag. Och den var riktigt bra och rolig! Så den måste ni titta på!

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0