Sega Söndag

Mysigt att detta ser ut att vara ett riktigt gammalt foto. Tycker iaf jag :)
.
Hejsan svejsan i svingelskogen.
.
Kom precis hem från vår parmiddag hos Cindy och Robin, och vad bjöds det på? Jo hemmagjord pizza ;D Som vi åt igår.. Men jättegott var det! Synd att vi ses så sällan. Det får vi ändra på :) och jag fick äntligen träffa de små kissemissarna de införskaffat! Som iofs inte är så små, utan ganska vuxna.. Men fiina ändå :)
.
Tidigare var jag ute på slöpromenad för att fördriva tiden, tyckte jag hade gått jättelångt och väldigt långsamt, men efter lite mer än en timme så var jag tillbaka hemma.. Segt. Hade tillochmed med mig kameran, men naturen är inte särskillt vacker så här års så det blev inte många kort.. Väl hemma blev det att slöa i soffan framför dåliga filmer.
.
Jahopp jahopp... Det var väl det xD Jobb imorrn med.. Och det lär nog inte bli mkt mer annorlunda än hur det brukar vara. Eller ja, dagen lär nog gå lite långsamt då jag inte kommer kunna sjunga o fjolla runt o lyssna på spotify i telefonen.. Är nog ingen idé att ta med låneluren in i verkstan x) om jag inte typ plastar in den och förpackar den och gör den stöttålig o grejjer.. Nä menjag får helt enkelt nöja mig med tråkig radio.. :/ bajs.
.
Ajjjjja nu ska jag borsta tänderna och skita och sen sova.
Natti natti på er myshumlor! :D

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0