Snart äre helg, äntligen!

Hallelåhjaaaah!

Hopp hopp.. Skrev igår att jag blivit påbackad occh allt detdär. Skulle ringa till försäkringsbolaget idag hade jag tänkt, men det slapp jag ^^ De hade ju mailat till mamma som äger bilen så hon får fixa detdär. Så jag behöver inte oroa mig mera! Så naaaaajs.
Taxigubben kom ju till mitt jobb igår och så gick vi igenom det som hänt, och jag fick en kopia på pappret som jag läste igenom vid senare tillfälle.. Jaa plogbilen hade tydligen tänkt baka i taxin, stod det haha! Ja utlänningar är ju inte så bra på svenska det har jag ju verkligen fått se nu ^^
.
Jag lyckades även uppdatera/reparera min igårkväll! Den blev lite bättre då men idag har den verkligen sugit igen. Och högtalaren gick sönder efter uppdateringen? Lustigt detdära. Så jaa det blir att lämna in den snarast! Typ imorgon om jag vågar. 
.
Jaa... Det är förjävligt på jobbet. Vet inte hur jag ska stå ut!? Nädå det är så bra så, lite mkt karlar och dåliga skämt och slitztidningar överallt bara :P  Inte för att jag egentligen stör mig på det men.. Jaa så är det. Hoppas att det kunde komma iallafall nån bra tjej dit innan jag dör Så jag kan prata om mina kvinnliga bekymmer xD Fast stackars Jesper och Alex får nog stå ut med lite för mkt information, fast dom är ju lite kvinnliga av sig båda två..
.
Sebblano kom hem idag också! Och han hade med sig godmat från Stångebros gatukök. Förjävla god bea-sås har de där! :D Gullegriiiiiiiiiis <3
.
Men dagselidags att sovelisova. Nattelinatti på er!

Kommentarer
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Haha naej, för jag försöker åtminstone vara normal! :)

Du däremot är nog ett hopplöst fall.... hahahaha, skojjjaaaar! :D

2012-01-13 @ 07:11:42
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0