2 Januari 2012 !

Min palett från Nelly.com!
Här är min fina ögonskugge-palett som jag har beställt från Nelly !
Men jag har inte hunnit använda den än. Men det får jag ta någon dag ^^
.
Hej på er!
Nu var det nog ett tag sen jag skrev.. Vilket jag säger i varje inlägg nuförtiden.. Men det är inte lika kul att blogga när man inte har några nya och roliga bilder att visa! Dessutom är inte mitt liv sådär jätte-jättehändelsefullt, tyvärr.
Men nu har ju trots allt både jul och nyår passerat, så det kanske är på tiden att skriva av mig lite. Och några bilder har allt tagits (A)
Och så har jag ändrat utseendet på bloggen så F5:a för att se den nya färgglada om ni inte kan se ^^ haha
.
Men just nu sitter jag iallafall här framför tv:n, och väntar på maten.. Som jag lagar med hjälp av Sebbes instruktioner som jag fick precis innan han nyss sprang ner till gymmet. Idag blir det Jasminris (äntliigeeeen!!!!!!) och någon sorts wook. Med lite kött, lite majs, lite broccoli, lite cocosmjölk, och grön curry.... Jag tycker inte att ser särskillt gott ut just nu, jag gillar ju inte broccoli. Men vi får väl se hur det smakar sen ^^
.
På julafton var jag hemma i skogen hos Rolf med hela familjen, förutom Towe. Riktigt trevligt var det med all god mat och fina paket!
Nyår firades hos Carl och Stoffe med alla roliga människor, det var iallafall roligt i början xD Jag tror dock kvällen började lite för tidigt så det blev tyvärr lite segt framåt kvällen.
Vi var hemma runt 8 på morgonen och jag fick äntligen sova!
Igår kväll åkte jag till pappa i Mjölby för att få paket, och ge paket. Hoppas han blev nöjd.
Tog inte bilen dit, det var nog smartast. Men när jag skulle åka hem blev jag sen så jag fick springa hela vägen för att hinna, och det känns i fötterna idag! Har fruktansvärt ont måste jag säga.. Tror nog att det är dags för ett skobyte, och kanske ett par skoinlägg.. Dessa börjar nog bli lite granna utslitna? Haha
.
.
Här kommer även några bilder från i fredags kväll när Sophie och Kalle,
Carl och Stoffe, och Micke kom på besök ^^

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0