MAAAAAAAAAAAAT och dyligt från mitt fantastiska liv!

Goder afton mina fina purjolökar!
.
Här sitter jag i "mitt" kök och tittar på maten som buttrar i kastruller o grytor o stekpannor o allt möjligt.
Nej men, lite överdrivet kanske. Använder ingen gryta idag, för kvällens rätt (och morgondagens lunch) blir korvstroganoff och ris ^^ Så jäkla duktig som jag är. Provsmakade nyss och det var underbart! Blev dock en liten ynka gnutta starkt, men det är bra för själen ^^
.
Jaa idag har jag ju varit på jobbet, as usual, och blivit mobbad av mina kära arbetskollegor, as usual.
Taxigubben svängde förbi och vi samtalade om den lilla påbackningen som skedde igår och det lät som om båda var överäns om allt som inträffat. Skulle ju ringt till försäkringsbolaget idag med ja.. Attsingen.. Bäst att göra det imorgon.
Usch jag gillar verkligen inte bilolyckor! Hur små de än är, så blir jag alltid lite orolig i magen under de följande 5 timmarna typ.. :P
.
Och ni som känner mig vet juhur jäkla seg jag är på att göra saker.. Tror detta inlägg typ tog en timme att skriva xD hahah och kommer säkert ta en timme till om jag inte fokuserar på det här!
.
Imorrn kommer min käraste hem! :D <3 fast då åker han inte i bmw.. Då är saaben tillbaka.. -.- suck.. Nejvars. Han är så glad att han är klar med sin ungkarlsbil så jag måste väl låta honom leka av sig lite ett tag.. Men sen får bannemig bmw:n komma tillbaka!
Jag är ju tyvärr ingen saab-älskare måste jag säga.. Och sätene blir så kalla i den på vintern för det är skinn och stolsvärmen funkar inte .. Eller den gjorde inte det sist iallafall, men det har han kanske lagat nu :)
.
Och nu har jag snart ätit upp min mat :D jag som tänkte kolla på nån rolig film under tiden.. Jaja jag får roa mig med det sen.
.
Nu säger jag goodbajj partajj!

Kommentarer
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Haha vadå? ;D

Och ja, du borde ringa försäkringsbolaget så snart du kan! Så det inte går för lång tid! ;)

2012-01-11 @ 21:29:01
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: HAHA, säger hon som lägger upp en bild på när hon sveper in hela huvudet i håret?! xD :D

2012-01-12 @ 18:00:32
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0