Honk If You Are Horney!

Tutelitut!
.
Usch idag har jag faktist ONT i mina lårmuskler! Ovanför knäna typ, så känns det som någon har slagit hur hårt som helst typ 700 gånger.. Men det är nog bra imorrn så då kan jag köra ett pass på Shapy igen ^^
.
Ätit har vi gjort, blev lite enkelt med bara hamburgare. Vi var tidigare ute på en timme lång hurtig promenad ner till ikano o köpte en lampa, o så tillbaka. Som sagt så ska vi försöka promenixa 1 timme några dagar i veckan och än så länge har det ju gått bra.
.
Annars har jag bara varit på jobbet och tagit det lugnt och haft roligt som vanligt :) Fick bocka plåtbitar igen -.- mitt drömjobb! Men tur att jag har såna underbara arbetskollegor som är såå snälla mot mig...! ;) 
Imorrn blir det hårda tag igen, tuffing som jag är.  Och så är det helg! Underbara helg. Och senare lön, som jag ser fram emot men ändå inte särskillt mkt. Blir dålig lön eftersom jag tog några dagar ledigt vid jul.. Suck. Men det är bättre än inget självklart!
.
Men nu ska jag duscha, hejdå på er!

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0