"Don't dream your life, live your dreams"


Tjännaah!
Så himla skönt det har varit med semester i 1 av 3 veckor! Jag skulle dock inte kalla denna vecka för semester riktigt.. Då jag har varit hemma hos mor på landet och kapat ved. Det var rätt tungt, men jäklar vilka bitiga armar jag fått! Även magmusklerna har nog fått känna på lite. Men jag har iallafall fått sovmorgnar och kunnat ta mig en grogg på kvällarna när jag har känt mig trött och haft det som svårast. Buhu.. Nej allt har varit så bra!
Så har vi klippt våran stackars hund. Och han blev så söt efteråt, inte. Ja, ni ser honom ju på bilden ovan.
Ni ser förmodligen också mina asflashiga skor där med ;)
Jag tycker iallafall att de är skitsnygga! Så under förmiddagen (som jag ägnat åt att stiga upp kl 7 för att tvätta) har jag haft dom på mig så att jag en dag kan springa ner på stan i dom lätt som en plätt. Men långt kvar tills dess känner jag...

Imorrn kväll drar jag och Sebbe från det här landet, iallafall över en dag. Ska nämligen följa med hans far ner till tyskland för att inhandla så mycket alkohol vi kan komma över! Typ. För min del blir det mest olika sortes cider och likörer. Nom nom.. Dock har jag inte alldeles för mycket pengar på mitt konto, så blir ju inte att jag handlar jättemycket..

Idag skulle jag ha åkt till Anna-Panna i norrköping och stannat tills imorrn, men det blidde inget med det :/ och hon kunde inte komma hit, men vi ses nog fler gånger ändå!
Nej, nu ska jag städa här så Sebbe blir lite glad när han kommer hem från sitt "slitiga" jobb. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

Och så säger du ingenting! Jag som saknar dig såååååå! :( Buhuuu, då kunde vi ju träffats idag! Vi får ses hela nästa helg istället............. :D <3

2012-07-21 @ 17:43:56
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0