"Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid"



Hej!

Nu är vi hemma från Borås. Vi åkte ner på söndagen och sen åkte vi till tyskland kl 03:30 cirkus på måndagsmorgonen, det var faktist inte så jättejobbigt att gå upp eftersom vi gick och la oss vid 24 typ, man hann ju inte riktigt falla in i sitt koma. Iallafall inte jag. Så detta på bilden ovan är vad jag fick med mig hem, plus ett vin som heter 3 Apor och två plattor med cider. Jag har iallafall för mig att 3 Apor ska vara gott.. :) Så köpte jag ett till vin på bilden där, har ingen anining om hur det smakar. Jag gillar i vanliga fall inte alls vin över huvud taget, det är så surt! Men det var billigt så tog det bara för att ^^ Men jag har frågat mig några gånger nu i efterhand varför i hela friden jag inte köpte mer baileys, det som är så gott! Men men.

Det har iallafall varit riktigt trevligt där nere i borås! Härlig familj han har där Sebbe.
Idag när vi kom hem så åkte Sebbe direkt ut till sin mor för att bygga ny altan, och jag gick ner på stan. Fick bara med mig grejer till mig själv dock, när jag skulle handlat till Sebbe som fyller år på måndag, men ska firas med släkten på fredag!! Usch vad jag INTE gillar att köpa presenter. Det är så svårt. Men en är redan klar, fast den är inte bara från mig. Aja.

Nu håller jag på att laga lite mat, sen måste jag ta tag i den här lägenheten, den måste städas grundligt! För om det blir dåligt väder på fredag så ska vi vara här och kalasa.

Men nu är det mat, hejs!

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0