Mitt nya liv som balettdansös!


Ja tänk om jag varit balettdansös.. Så lätt livet skulle vara :)
Men tack gode gud så har jag inte börjat med det, än
.

Hallå där!
Nu har jag varit dålig på att upptatera här.. igen.. Antingen hinns det inte med eller så har jag inget utav vikt att skriva om. Men nu så!
På jobbet går det bra, förutom att jag har fått ta över Andreas plats då han gick och bröt någonting i foten, och därmed har jag en ful tjock gubbe som sitter och glor på mig och gör ingenting mest hela dagarna. Jag LÄNGTAR tills Andreas kommer tillbaka! Haha så jag får gå tillbaka till mitt hörn, och givetvis har vi ju saknat lille herrn.

Och jag har dessutom börjat träna! Tack vare Cindy som slet med mig ^^ Skrev in mig i onsdags förra veckan och har varit där hela 3 ggr, mer än vad jag var på förra gymmet på mer än ett halvår! Så det känns lite bra :) Igår lyckades jag även få Ronja att gå med, så nu har jag två att gå med. Ja så vi får väl se nu i slutet på veckan om det har gett något resultat, spännande.
Jaha.. Det är väl det som händer just nu.. Men jag tänker inte sätta upp något direkt mål med min träning, eller ja jag har väl tänkt gå ner några gram. Så om kanske... cirkus 6 månader får vi se hur det ser ut. Måste gå och göra någonting åt mina skor med.. Min högerfot lägger sig fel i skon hela tiden så det gör bara ont :( Får de vad det går att göra åt det. Jag hade gärna lämnat tillbaka skorna och åkt till Team Sportia i mantorp, för dom gillar jag. De är ärliga och ser vad som är bra för mig och är inte jättedyra heller ^^ Men dum som jag var handlade jag kläder och skor dagen innan första passet så jag blev tvungen att bara ta det som kändes bäst just då.. Aja.

Meeeeeeen på återseende ^^ Hejs!

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0