Årets första jordgubbar, och konstiga upplevelser på jobbet!




Goder Afton!

Nu har jag suttit med det här nya programet Remby som man kan välja att lägga upp bilder med här på Blogg.se. Jättefint blev det ;) smidigt om man vill lägga upp flera bilder.

Men idag har jag köpt mig en ask med jordgubbar, så himla gott! Hade typ glömt hur det smakar..
På jobbet idag har det la gått bra. På eftermiddagen tog alla det väldigt lugnt. Det var typ helt tyst i hallen.. Vilket berodde på att alla stod och glodde på några polacker som skulle hämta en schakt vagn..Då kan det se ut såhär:


Jag kom självklart försent så jag fick inte se när vagnen lyftes upp på bilen. Men en sån vagn väger typ 3 ton, och vad jag vet så får inte den där lilla skitbilen dra så tunga lass?
Tog hur lång tid som helst innan de kom iväg, men bara några meter senare hade de stannat och började hissa upp bilen med domkraft och sätta in brädbitar nånstans, så att det inte ska fjädra så mkt antar jag! Jaa dessa polacker... De har många speciella idéer dom. Nu kan man ju tro att de inte skulle åka så långt med detta lass, men ner till malmö skulle de iallafall.
Jag skulle inte vilja vara i närheten av de här ute på vägarna! Undrar om det står nånting i tidningen snart om ett tappat flak på e4an x) Tror dock inte de kommer så långt innan polisen får syn på dom.

Jaa.. Det var väl detta jag ville ha sagt ikväll.
Nu ska jag ta o sova!
Natti!

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0