Shooping o grejjer inför wurstinghelgen!


Hej mina fisnissar! :D
Här sitter jag o är hungrig som ett as! Vi ska fixa iordning lite pannkakor, så här dags ^^ kl 21:44 på kvällen.
Måste dessutom springa o hämta tvätten snart :P fast har ju till kl 22 så..
Idag har jag hanglaat lite smått, lite fint var det iallafall ^^ har köpt mitt första rosa plagg. Måste ju visa min kvinnliga sida ibland med :)

Helgen blir fullspäckad med att förtära alkohol och träffa nya människor! Haha!
Nej men blir lite inflyttningsfest hos min kära arbetskollega Alex. O så kan det tänkas bli lite goooocaaart.
Det var längesen jag körde! Tydligen har jag gjort det på Grönan när jag va liten, fck jag nyligen veta av Malin ;D

Detta inlägg tog minst 1 timme att skriva, för nu är kl 22:52, och jag borde gå o lägga mig. Blit tidigt imorgon, som alla andra dagar denna vecka.. Men snart är det helg :)

Och nu har jag inte tid med detta längre.
Puss på er o hejdå! O Godnatt ^^

Kommentarer
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

ÅHHHHHH! Jag tänkte faktiskt köpa den där rosa tröjan!!! :O:O:O haha

2012-03-02 @ 08:19:58
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Usch ja, dock tror jag inte att hon kände någonting. Oftast dör du av den giftiga röken innan du brinner upp.

Ja jag tänkte också på din pappa! Såg honom inte när vi var där, men jag tror inte det är någon fara, de lyckades släcka elden innan den spred sig till fler hus.

2012-03-06 @ 09:11:46
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0