" A career is born in public -talent in privacy"

Tjaa!
Hehe ja nu har jag lekt lite med mitt smink... Händer inte allt för ofta. Sebbe tyckte jag såg ut som en disneyfigur, typ Alice i underlandet ... Söt ^^ Men Jag fick ingen bra bild på skuggningen runt ögonen, blev bara retardbilder i den "posen". Jajja.. O på läpparna har jag mörkrött läppstift (mammas) och ögonskugga ;D blev sniggt som fän! Fick ingen bra bild på det heller dock, då syntes bara min muche extra tydligt. Och jag har ju tyvärr ingen skicklighet inom PS, jag har inte äns PS. HAH! Jag vill ha det, men det vill inte installeras på denna dator av någon konstig anledning!
Men anledningen till att det fick bli såhär idag är att jag satt och glodde på bilddagboken och fick se denna tjej: http://jherrstedt.blogg.se/glitterbox/
Jag tycker att hon är rätt cool, och hon har snyggt smink och hår o grejjer. Och är duktig på redigering och på att rita. Synd att hon är så smal bara, annars hade vi kunnat byta kroppar hon o jag :) hehe
.
Dessutom spydde jag förut! Inte varje dag jag gör det :) händer noll gånger om året, om jag inte spyr för jag är för full, och det var.. Straxt efter jag fyllt 18 som jag gjorde det. Usch. Vet inte varför jag spydde heller.. Jag brukar må lite illa ibland, men inte så jag måste spy. Men sen blev jag ioförsig helt yr och borta när jag skulle visa Sebbe att jag minsann kan göra armhävningar, situps och knäböj. Jag är inte van att anstränga mig så mycket så det var la därför jag spydde xD Men efter det mådde jag bra :)
Jaha.. Nää men jag ska väl ta o tvätta bort allt smink nu.. Vilket slöseri!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha! Vad rolig du är :) Tränar så du spyr när du ska visa att du kan ;) Jag har lyckats spy lite i munnen på gymmet om det har varit ett extra hårt pass :( Tur att det var minimalt. Äckligt var det i alla fall. Snyggt smink i alla fall! Du får använda Instagram ;)

2012-05-14 @ 13:02:04
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0