Delad långhelg!

Nu har vi haft det varmt och alldeles jättehärligt i flera dagar! Så underbart! :) Helgen har varit riktigt bra. Fredagen bjöd på shopping med bästa Malin! Fick med mig två jättefina och billiga tröjor hem, så jag var nöjd. På kvällen sen blev det grillning hos kära Ronja i Mantorp, gott och trevligt :) På lördagen tog jag med mig John och cyklade in till mormor i Mjölby. Det var riktigt skönt, var dock inte lika skönt när jag var hemma och hade ont i röven som satan..! På söndagen åkte jag till Mjölby igen, med bil, och fick hjälp av Malin med bloggen, så nu är den fin! Igår måndag var det lugnt, jobbade till 14:00 och på kvällen kom Kalle och Sophie hit och grillade, blev även några cider till det. Så det var kul :) John stackarn verkade inte vara alldeles uttråkad heller, så lyckad kväll för alla! Och idag åkte vi ut till farmor i ryckelsby. Även pappa och Åsa var där. Det var kul att träffa dom igen, och massa god mat fick vi med! Och efter det har vi inte gjort så mycket och nu ska vi sova :) så jaa.. Godnatt då :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Svar: Ja visst är den? :D Jag låg och hade den i huvudet konstant innan jag skulle sova igår!



Värst vad du är aktiv nu när du är på landet då ;) Somrig bild!

2012-05-02 @ 23:04:30
URL: http://cindykempe.bloggplatsen.se/

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0