Bort med krämer och fram med sockret!

 
Trött på torr och sprucken hy, som bara kliar och irriterar? Och du inte vill lägga ut dyra pengar på olika krämer? 
Då har jag ett perfekt recept för dig.
Jag har, som många andra, problem med min hy. Speciellt under de kalla årstiderna. 
Då fick jag idag höra utav en av mina käraste arbetskollegor, att socker ska man ha. 

Ja, i ett försök att låta klok och proffessionell... Så märkte jag att det gick ju inte särskillt bra, då mitt ordförråd mest innehåller östgötaslang o bonnatjöt. 
 
Men idag när jag tog min kvällsdusch så kletade jag in mig med socker där jag blir ofta torr. Till en början var det ju då aningens raspigt, men tillslut blir det som mjuk mysig olja ^^ typ.
Sen är det bara o skölja av sig lite, kan bli lite småkladigt annars skulle jag tippa på.. Så får vi väl se om det blir bra detdär! Och, som ni säkert redan vet, kan man använda det överallt! Kanske inte i inre regioner....... Men i hårbotten funkar ju fint om man har problem där :)

Jag vill se Ted. Den nya filmen som snart har biopremiär, med han som regisserar Family Guy. Den verkar lite småkul, lite sån humor som jag har. 

Ja, såhär rolig var jag idag efter nån månads blogguppehåll. 
Ja.. Natti! :)




 

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0