Wednesday evening

Hej hopp! 

Vet inte vad jag ska skriva. Skriver mest detta för att jag är enormt uttråkad och inte har något vettigt att skriva om. Så jag skriver det såhär. Även fast ingen förutom jag förstår hälften av det!

Slökväll, som alla andra vardagskvällar

Behöver städa

Göran på jobbet är lite mongo

Buffeln på jobbet är lat och är en "det". Han ska sätta ihop en hack till en hackvagn. Han har hållt på med samma hack i minst en månad nu. Vilket borde betyda: Sätt en annan gubbe på att fixa hackarna! 

Att kitta (täta med silikon) är mycket jobbigare nu när det är varmt för kittet blir mjukare och kladdar mer

Har skaffat parabol och har alla tv-kanaler gratis i 3 månader

Jag svetsar inte mkt på jobbet nu då det tydligen inte finns tillräckligt att göra

Det börjar bli mörkt och jag somnar i tv-soffan när ingen Sebbe finns att mysa med
 
Jag lyssnar på Volbeats nya album, ganska bra
 
Jag är uttråkat. Borde verkligen ta tag i städningen..Kl 21:08
 
Sebbe kommer hem imorrnkväll! <3
 
Sebbe tillbringar veckorna med att jobba i skövde i 5 veckor 

Jag behöver skaffa mig trädgårdsverktyg och andra saker man bör ha på landet
 
 
Möjligt att detta blev ett mkt onödigt inlägg. Men behövde fresha upp bloggen lite ;) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0