Välkommen gröna granna sköna sanna sommar!

 
Här har jag satt ihop de bilder som jag är mest nöjd över från fotograferingen med Malin för ett tag sen :)
 
Solen skiner litegrann och robotgräsklipparen går för fullt ute i trädgården! Och jag sitter här inne och lyssnar på musik och väntar på att Herrn ska komma hem. Alltså händer det inte allt för mycket. 
Jag har gått och blivit lite duktig faktist.. Jag har börjat att cykla till min samåknings-kollega varannan vecka istället för att ta bilen, det är ju faktist bara 7 km enkel resa. Tar bara 25 min i lugn mak så det går fort, det är skönt och dessutom får jag röra lite extra på fläsket, och sommaren 2015 kan jag kanske förflytta mig från vassen till den ljuva stranden! 
Och jag vill ha en amerikanare.. En cheva impala av 1960 års modell närmare exakt. Någon som har lite onödigt mycket pengar och känner för att skänka bort en del? Du är i så fall mycket välkommen att höra av Dig till mig! :) 

Och åh vad jag längtar tills våra fruktträd och bärbuskar ynglar av sig ätbarheter! Jag kom inte riktigt på vad det heter, men det där uttrycket lade sig rätt bra på min tunga. 
Vi har nämligen olika sortes äppelträd, några körsbärsträd och även plommon tror jag. Och krusbärsbuskar! Hoppas allt smakar bra. 

Det var allt för denna gång, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahhhahaha, ynglar av sig. Från vassen till stranden XD Jag dööööör hahah!

Svar: Haha jag visste inte vad jag skulle skriva xD hahaha
Martina Rylander

2013-06-04 @ 11:50:16
URL: http://malinwallberg.se

Nu vill jag höra din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0